AKADEMIA
PRAKTYKÓW
BIZNESU

Platforma szkoleniowa do rozwoju wiedzy w zakresie -
SPRZEDAŻY, ZARZĄDZANIA, REKRUTACJI i WDRAŻANIA HANDLOWCÓW

26 lat biznesowego doświadczenia zebrane w jednym miejscu


Jeśli jesteś osobą, która.....

nie jest w pełni usatysfakcjonowana wynikami swoimi lub swojego zespołu
ma świadomość, iż wiedza jest tym elementem, która buduje przewagę
zamiast działań po omacku chce wyznaczać i osiągać kolejne cele
ma świadomość, że tym co blokuje nas przed wejściem na wyższy poziom to brak odpowiedniej wiedzy
wie, iż najlepszą inwestycją jest inwestycja w siebie
chce tanio, a jednocześnie skutecznie rozwijać siebie i szkolić swoich pracowników

.....to wiedz, że jesteś we właściwym miejscu.


Akademia Praktyków Biznesu to 50 godzin szkoleń w temacie sprzedaży, obsługi klienta, skutecznego zarządzania sprzedażą oraz rekrutacji i wdrażania nowych pracowników. 

Znajdziesz tutaj w 100% praktyczną wiedzą opartą na 26 letnim doświadczeniu w sprzedaży i doświadczeniu zdobytym podczas realizacji pond 100 projektów rozwoju sprzedaży oraz rozwoju kompetencji handlowców i managerów.

W ramach Akademii Praktyków Biznesu otrzymujesz dostęp do 17 tematycznych szkoleń, gdzie każde z nich jest podzielone na moduły, tak abyś mógł w łatwy sposób przyswajać wiedzę oraz wracać do szkoleń bez zastanawiania się, które części zostały już obejrzane. Liczba szkoleń systematycznie się zwiększa.

Dostęp do kursu jest oferowany wyłącznie w ramach rocznego lub miesięcznego abonamentu, a wszystkie dodatkowe szkolenia, które pojawiają się na platformie są automatycznie udostępniane osobom, które mają wykupiony dostęp.

Jakie szkolenia znajdziesz w Akademii Praktyków Biznesu?

JAK ZBUDOWAĆ SKUTECZNY ZESPÓŁ HANDLOWCÓW

Nagranie ze szkolenia prowadzonego na żywo w formie webinaru z którego dowiesz się jakie są kluczowe 4 etapy budowania zespołu handlowego (rekrutacja, wdrażania, zarządzanie, zatrzymanie najlepszych) oraz jakimi zasadami musisz się kierować na każdym z nich, jeśli naprawdę chcesz mieć zespół prawdziwych TYGRYSÓW SPRZEDAŻY.

Skuteczne Zarządzanie Sprzedażą

Ten kurs to kompleksowa wiedza o skutecznym zarządzaniu zespołem handlowym w trakcie którego dowiesz się w jaki sposób prowadzić trudne rozmowy, w jaki sposób skutecznie motywować i rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców. Ten kurs nauczy Cię również  jak przeprowadzić działa handlowy lub całą firmę przez proces zmian: jak ją dobrze zaplanować, jak sobie poradzić z oporem ze strony pracowników i jak ją skutecznie zrealizować.

Jak realizować wspólne wizyty z handlowCAMI

W trakcie tego szkolenia poznasz kluczowe zasady realizacji trzech rodzajów wizyt, które powinieneś odbywać wspólnie z Twoimi handlowcami - wizyty wspierające (merytoryczne), kontrole i rozwojowe (szkoleniowe). Dowiesz się jakich błędów należy unikać oraz na czym należy się skupić podczas realizacji każdej z nich.

Negocjacje cenowe

W tym szkoleniu poznasz krok po kroku wszystkie istotne aspekty związane z tym w jaki sposób negocjować, aby osiągnąć to na czym Ci zależy, ale też zadbać o satysfakcję klienta. Dowiesz się między innymi jakie cechy osobowe i umiejętności powinien posiadać negocjator oraz poznasz najbardziej skuteczne techniki, które będziesz mógł wykorzystać w trakcie negocjacji i o duże i małe pieniądze.

Jak sobie radzić z trudnymi klientami

W tym kursie poznasz 9 typów zachowań "trudnych klientów" oraz ich przyczyny. W dalszej części szkolenia poznasz zasady prawidłowego postępowania oraz dowiesz się w jaki sposób asertywnie komunikować się z klientami, aby ich nie obrażać, ale też nie pozwalać im na przekraczanie granic.

Domykanie sprzedaży

W trakcie tego szkolenia dowiesz się jak zwiększyć skuteczność sprzedażową, dzięki opanowaniu sztuki stopniowego uzyskiwania zobowiązania na każdym etapie procesu sprzedaży. Poznasz kluczową zasadę takiego sposobu sprzedaży, jak również techniki, które pomogą ci szybko uzyskiwać od klienta decyzję odnośnie Twojej oferty, zamiast godzić się na jej odwlekanie.

Aktywne pozyskiwanie klientów

Kompleksowy program szkoleniowy dla przedstawicieli handlowych i managerów sprzedaży w trakcie którego poznasz wszystkie kluczowe standardy i techniki skutecznej, profesjonalnej sprzedaży. Ten kurs przeprowadzi Cię przez cały proces planowania sprzedaży i pozyskiwania klientów,  dowiesz się między innymi: jak planować sprzedaż, jak umawiać się na spotkania oraz jak prowadzić rozmowy, aby zrealizować założone cele i usatysfakcjonować klienta.

profesjonalna obsługa kienta w salonie / hurtowni

W trakcie tego szkolenia poznasz wszystkie kluczowe elementy wpływające na skuteczność pracy handlowca oraz te które najbardziej wpływają na zadowolenie klienta. Przejdziesz zatem przez wszystkie etapy spotkania i rozmowy z klientem od powitania i budowania relacji, poprzez zadawanie pytań, argumentację, odpieranie obiekcji na kontakcie po przygotowaniu oferty kończąc.

rozmowa telefoniczna - pozyskiwanie i obsługa klientów

W trakcie tego szkolenia poznasz najlepsze praktyki i profesjonalne standardy w zakresie telefonicznej obsługi klienta oraz w jaki sposób prowadzić skutecznie sprzedażowe rozmowy przez telefon. W takcie poznasz gotowe, sprawdzone sformułowania oraz przykłady kiedy i w jakich przypadkach należy je stosować, aby radzić sobie z obiekcjami i wymówkami klientów.

Zlecenia z Polecania, czyli jak mieć więcej klientów

Z tego szkolenia dowiesz się jak zwiększyć ilość zleceń, dzięki poleceniom, aby móc wybierać te najbardziej rentowne. Pokażę Ci krok po kroku jakie działania należy podjąć, aby mieć takich klientów na których Ci najbardziej zależy. Z tego kursu dowiesz się jak wdrożyć efektywny system zarządzania poleceniami, który zintensyfikuje Twoich dotychczasowych klientów do polecenia Twoich usług dalej.

10 zasad skutecznych rekrutacji

Kurs jest nagraniem ze szkolenia, które zostało przeprowadzone na żywo w formie webinaru. Dzięki obejrzeniu tego materiału poznasz 10 zasad, dzięki którym zaczniesz w pełni świadomie podnosić skuteczność rekrutacji na wyższy poziom, gdyż dowiesz się jakich błędów należy unikać oraz co robić, aby na każdym etapie procesu podnosić skuteczność.

Rekrutacja na Facebooku i Instagramie

W tym kursie poznasz najbardziej skuteczne metody rekrutacji pracowników oferowane przez największą platformę społecznościową na świecie. Bez tajemnic, bez zbędnych rzeczy, zobaczysz na ekranie komputera jak krok po kroku to wszystko ustawić, aby w końcu rozwiązać wiele problemów rekrutacyjnych w Twojej firmie.

Pozyskiwanie kontaktów do kandydatów na Facebooku

W tym kursie poznasz bardzo skuteczną metodę oferowaną przez Facebooka w zakresie docierania z Twoją ofertą pracy do kandydatów, nawet tych, którzy nie szukają pracy. Dowiesz się jak krok po kroku stworzyć reklamę promującą Twoją ofertę pracy, a więc jak określić parametry, aby dotrzeć do właściwych osób oraz jak dokonać wstępnej selekcji za pomocą pomocą formularza weryfikacyjnego.

Rekrutacja zgodna z RODO

Niniejszy kurs nagraniem ze szkolenia przeprowadzonego na żywo w formie webinaru, z którego dowiesz się jakie obowiązują aktualnie przepisy w zakresie ochrony danych osobowych - RODO. Poznasz 4 kluczowe etapy wdrożenia RODO w obszarze rekrutacji – co jest ważne na każdym z nich oraz jak to zrobić sprawnie, szybko, a przede wszystkim zgodnie z obowiązującym prawem.

Jak szybko i skutecznie wdrażać nowych pracowników

Nagranie ze szkolenia prowadzonego na żywo w formie webinaru z którego dowiesz jakie 7 kluczowych błędów popełniają pracodawcy w trakcie wdrażania nowych pracowników. Ponadto dowiesz się jak szybko i skutecznie realizować program wdrożeniowy, aby wyeliminować ryzyko odchodzenia pracowników w pierwszych miesiącach pracy oraz jak najszybciej ich usamodzielniać.

Jak weryfikować kompetencjE kandydatów

Nagranie ze szkolenia prowadzonego na żywo w formie webinaru z którego dowiesz się jak zwiększyć skuteczność weryfikacji kompetencji kandydatów nawet o 80% i więcej. W trakcie szkolenia pokaże Ci metodę "lejka rekrutacyjnego" oraz narzędzia wspomagające proces weryfikacji zarówno predyspozycji i potencjału kandydata, jak również jego praktycznych umiejętności.

Standardy profesjonalnej korespondeNcji biznesowej

W trakcie tego szkolenia dowiesz jak pisać wiadomości mailowe być dobrze zrozumianym i aby tworzyć profesjonalny wizerunek firmy w oczach Twoich klientów. Dowiesz się również w jaki sposób używać emotikonek oraz jak odpisywać na "niemiłe" maile od Twoich klientów, aby nie dać ponieść się emocjom i załagodzić sytuację jednocześnie stawiając klientom granice zachowań.

REGISTER YOUR SPOT NOW

Enter your details below to get instant access to [enter lead magnet name here]

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close

Wypełnij formularz

Wpisz adres email na który mamy Ci przesłać dane do logowania się na platformie.

Chronimy Twoją prywatność i nie wysyłamy spamu. Informujemy, że administratorem danych osobowych jest PROGUEST Consulting Sp. z o.o. ul. Powstańców 24N/3 05-091 Ząbki.  Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności

Close